Víkend na Miami, ktorý nabral trošku iný smer

By Linda Taylor - 7:20:00

Môj posledný vikend na Miam,i nabral trošku iný smer, aký bol pôvodne plán.
Keď som bola na Miami prvý krát, nestihla som vidieť všetko, čo som vidieť chcela a tak som sa tento krát vybrala o samote. Plán bol precestovať veci, ktoré som spomínala v článku Čo vidieť na Miami, ale ja som nevidela + som chcela navštíviť krokodíliu farmu a šnorchlovať s korytnačkami(jediná vec, ktorá sa mi nesplnila)
Tým, že som šla sama, som si mohla riadiť program podľa seba a nemusela som sa nikomu prispôsobovať a kedže zrovna kamarát i kamoška boli už na Miami, o to, že by som sa zbláznila sama od nudy som sa báť nemusela a mala som i spoločnosť.
No, ale to som ešte netušila, aký divoký víkend mám pred sebou a ako mi tento víkend zmení pohľad na veľa vecí.
Dorazila som vo štvrtok v noci a kedže po jednej ráno ma ťažko niekto ubytuje, čakala ma krásna noc na Miami, priamo na ulici. Milión hviezdičkový hotel na pláži bol prístupný, ale kedže túto miliónovú službu využíva veľa ľudí bez domova, tak ja som sa jej snažila vyhnúť aspoň do východu slnka v rámci vlastnej bezpečnosti. Noc som tak strávila v spoločnosti Tomáša (Aupair z ČR) a zašli sme na nejaký ten drink. O piatej ráno sme si dali na raňajky pizzu a donuts a vybrali sme sa na pláž. Tomáš sa obetoval v mene týmu a rozhodol sa prespať so mnou na pláži, ten sa však ale vybavil a z jeho hotelovej izby si odniesol deku i vankúš.
Už v tú noc som vedela, že dovolenka bude riadne pestrá a tešila som sa čo mi ponúknu ďalšie dni.
Program na Piatok bol jasný, pláž, pláž a ešte raz pláž. Večer som šla na svoje ubytovanie, o ktorom Vám budem písať v ďalšom článku, pretože si vlastný článok naozaj zaslúži. Prečo? Uvidíte.
Večer nastal zlom a ja som sa rozhodovala ako stráviť večer. Party v Downtown Miami alebo House Party s mojimi house mate. Party v Downtown Miami vyhrala a ja som tak strávila noc Mimo Miami Beach, niekde, vlastne ani neviem kde. Čo ale viem, že v tú noc som videla pravdepodobne tie najdrahšie a najluxusnejšie domy na Miami. Skončili sme totižto v ,,celkom,, zabezpečenej štvrti na House Party a čo mi asi njaviac utkvelo v pamäti bol dom, ktorý by si zaslúžil i vlastné smerovacie číslo a pred ním stálo presne 6 áut značky Bentley, Ferrari, Porshe etc (viac si bohužiaľ nepamätám, vhľadom na spoločenskú unavenosť)
V sobotu ráno Tomáš odchádzal a tak sme mali o 8:00 stretávku na Miami Beach, ale to nejako nevyšlo. Ja som sa o 10:00 zobudila niekde uprostred Downtown v Miami takže som mala ,,chvíľku,, meškanie. Ranné kúpanie sme nesttihl,i ale aspoň som sa stihla rozlúčiť.
Je sobota, ja som bola stále bez plánu čo robiť a tak som strávila deň s mojimi house mate na pláži. Bol už druhý deň a ja som stále nevidela ani jednu z vecí, pre ktoré som sa na Miami vrátila.
Večer bol jasný, house party s mojimi house mate, ktorí boli jednoducho úžasný. Jeden z nich mal zapožičaný kabriolet a tak sme House Party zmenili na Car Party a mne sa tak splnil snáď americký sen. Jazdiť po Ocean Drive na kabriolete , sedieť na streche auta, hudba naplno a ľudia z ulíííc kričia a kývajú, no to bol snáď sen. Večer sme si užili naplno a zakončili o 3tej ráno na sushi.
Nedeľa, môj posledný deň a ja som vytiahla spolubývajúceho z postele, pretože bol čas ísť na krokodíliu farmu. Z tohto dňa, bude ešte video takže o tom sa rozpisovať nebudem. Bol to ale deň, kedy som predsa len videla všetko, čo som vidieť chcela a tak aj napriek prvým dňom kde som bola takmer nonstop spoločensky unavená som splnila účel cesty. No a posledná noc, to bol iný oriešok. Lietadlo mi letelo o 6:00 ráno a 4:00 sme ešte dopíjali posledné víno ktoré zostalo. Takmer mi ušlo lietadlo, utekala som cez celé letisko s nejakým tým alkoholom v krvi, prišla som 10 minút pred príletom a nakoniec mi ešte stroj nechcel načítať letenku. No mala som dosť, v prvej minúte ako som však sadla do lietadla som zaspala a prebudila sa až v Jersey, bolo to ako prebudenie z toho najlepšieho sna do krutej reality.
Výlet, na ktorý nikdy nezabudnem a víkend, ktorý prehlasujem za najlepší vo svojom živote. Prečo tomu tak je, Vám poviem v ďalšom článku. Som rada, že som mala možnosť užiť si Miami z tej Party stránky, kvôli ktorej tam 90% ľudí cestuje. Verím, že ste dočítali až do konca a pre dnes už iba fotky, ktoré si dnes môžete užiť bez akýchkoľvek svetelných úprav a zobrazujú Miami tak, ako skutočne vyzerá (až na úvodnú, tá jediná je upravená)  ♥