BlogerRoka 2014

By Linda Taylor - 1:22:00

Ahojte! Po týždni strávenom doma sa Vám opäť hlásim na blogu. Dnes mám pre Vás pripravený dosť očakávaný report z dňa, kedy sa konal bloger roka. Pripravte si čaj, nejaký ten snack, pretože toto bude dlhšie čítanie.
Momentálne ležím v posteli a dojedám svoju pohánkovú kašu s malinami a popri vychutnávaní tejto dobroty sa vraciam v hlave spať ku 14.5.2014.
Ráno ako každé iné, možno trošku odlišné tým že som sa prebudila vo svojej posteli doma vedľa svojho ušatého netopierika, nazývaného aj Krpec. Ako každé ráno v mojej posteli ani toto nebolo iné tým, že sa s Krpcom nejakú tú chvíľku povaľujeme v posteli a až po nejakej tej dobe vylezieme von.
Na raňajky som si pripravila zapekaný koláč v mojej novej forme ktorú som si kúpila deň pred tým v Kiku. Formu som si kúpila s tým že si ju zoberiem so sebou do Uk , no ovšem že som ju zabudla doma. No nevadí aspoň tieto raňajky som si vychutnala s úsmevom pri pohľade na môjho zapečeného medvedíka.
Po výdatných raňajkách a šálke čaju som dospela k záveru, že by bolo fajn pobaliť veci, spraviť so seba ako tak človeka a hor sa smer Bratislava.

Netrvalo to ,,ani,, dve hodinky a ja už ťahám svoj kufrík na sny smer autobusová zástavka. Ani to že meškám ma neodradilo od toho natočiť Vám krátky vlog a len čo telefón odložím späť do vačku zrýchlujem tempo a po pár minutách dobieham na zástavku. Poviem vám, za môj posledný rok sa toho zmenilo veľa, ale jedna vec ostala stále rovnaká - nikdy nestíham na autobus. V Nitre nakúpim ešte pár drobností a ani sa nenazdám a už moja maličkosť sedí v luxusnom autobuse od Regiojetu. Mimochodom ich služby sú úžasné! Počas jazdy zase zapínam kameru a potichučky , len aby si nikto nevšimol že sa rozprávam sama so sebou Vám točím ďalšiu časť vlogu. Čas ubieha ako voda a ja po malej nezhode s revízorom a po pár dezorientácií v BA konečne stretávam kamošku Sabínku s ktorou sa vydávame napriek Bratislavou hľadať hotel v ktorom som ubytovaná. Po pár omylných pokusoch nájsť správny smer sa po nejakej tej hodinke-dvoch konečne blížime ku hotelu. Ani bolesť nôh, pot, hlad a smäd ma neodradí od toho natočíť ďaľšiu časť do môjho vlogu. O pár minút už víťazoslávne vidíme môj hotel a okrem našich nôh sa tomu potešil aj môj kufor, ktorému sa koliečka už z toľkej cesty prestali točiť.
Po rýchlom ubytovaní  a krátkom oddychu sa vraciame späť našou trasou smer Aupark, kde si idem dať spraviť účes. Kedže som však nebola objednaná situácia sa trošku zhoršila a všetci kaderníci boli obsadení. Oblial ma studený pot a v v hlave mi napadla myšlienka kúpiť všetko potrebné na účes, vrátiť sa na hotel a tam mi Sabínka niečo na hlave vytvorí, veď sa predsa učí za kaderníčku. No tento nápad padol skôr než stihol vyjsť z mojich úst a tak padla možnosť na kaderníctvo Igora Novosada kde ma zobrali na rýchlo a vytvorili jednoduchý účes. Medzi tým som mala už nachystaný taxík ktorý ma odviezol do hotela Arcadia kde sa celá udalosť konala a tam na mňa čakala vizážistka ktorá sa postarala o moje líčenie. O 17:05 pribieham do hotela v nie veľmi formálnom oblečení (rifle, mikina, tenisky) kde na mňa hádžu divné pohľady všetci naokolo. No a čo ? Veď mám ešte pol hodinku na to aby som sa stihla prezliecť. Pani vizážistka, aj napriek tomu že jej za chrbtom pobehovali kamery a fotoaparáty, za pár minút, zo mňa vyčarovala ,,princeznú,, ale ešte stále bez črievičiek. A tak rýchlo nasadám do daľšieho taxíka, ktorý ma berie späť na hotel, kde okrem toho že 2 krát padnem počas vybehnutia schodov sa obliekam do šiat beriem najdôležitejšie veci a vraciam sa späť do taxíka. No a tu spomalím. Medzi najdôležitejšími vecami som akosi zabudla na svoj telefón. Hlavne že nabíjačku naň som mala. Celú cestu si v hlave a možno aj nahlas nadávam ako sa mi to mohlo stať a taxikár sa mi smeje po pod fúzy ktoré ani nemal. Tu sa moje vlogovanie skončilo kedže som točila na telefón a to je dôvod prečo nie je vlog.
17:50 prichádzam do hotela medzi samé neznáme tváre. Prebehujem všetkých pohľadom a snažím sa nájsť Patty Image no žiaľ neúspešne a tak aspoň robím pár fotiek kolekcie od Avonu.
Po 18:00 sa pomaly usádzame a ja nachádzam voľné miesto rovno pri Patty kde sa usadím a čakáme na vyhodnotenie. Počas hodinky a pol sa dozvedáme výsledky v každej kategórii. V mojej kategórii Krása & Zdravý životný štýl vyhrala Akadémia Krásy. Druhé miesto patrilo blogerke Deniske a tretie Patty ktorá bola moja favoritka na prvé miesto. Ja som si zo súťaže odniesla krásne 4té miesto za čo Vám neskutočne ďakujem . Zvyšok večera sa niesol už iba v znamení dobrého jedla a pohodovej konverzácie s Patty Image. Nebudem vás už ďalej naťahovať tak prejdem už ku fotkám !
Veľké Ďakujem pre každého kto to prečítal do konca!:D

(Fotiek z akcie nie je veľa nakoľko žiadny bloger tam nefotil, viac fotiek nájdete na www.blogerroka.sk od fotografa)